veit > microsoft.public.* > microsoft.public.office.word

 #1  
24.02.2006, 00:08
Paashaas
Hallo,

Voor mijn eigen bedrijf heb ik net een nieuw font gekocht en
ge´nstalleerd (PostScript-font). Om exact te zijn: Areplos Book Pro van
Storm, zie: [..]

Nu kan ik in Word bijvoorbeeld geen 'e' met een trema gebruiken: een "Ű"
dus (alt + 137). In plaats daarvan krijg ik dan een Z met een omgekeerde
^ erboven te zien.

Ik vermoed dat het iets met ANSI-/Unicodes en zo van doen heeft: het
font bezit wel een e met trema. In Photoshop werkt dit ook als normaal
en heb ik dit probleem niet.

Waar moet ik de oorzaak zoeken?

Groet,

De Paashaas
 #2  
24.02.2006, 01:29
Framar
"Paashaas" <paashaas> schreef in bericht
news:9dp1
[..]
> Waar moet ik de oorzaak zoeken?
> Groet,
> De Paashaas


kijk op [..]
 #3  
24.02.2006, 23:03
Paashaas
Framar wrote:
> "Paashaas" <paashaas> schreef in bericht
> news:9dp1
> kijk op [..]
>Helaas: geen verschil. In een document waarin trema's zijn opgenomen en

waarin het font wordt gewijzigd in Areplos, worden de trema-letters
vervangen door andere tekens, zoals hierboven omschreven.

Thanks anyway.

Groet,

De Paashaas
 #4  
24.02.2006, 23:24
Dodo
Paashaas wrote on 24 feb 2006:

> Voor mijn eigen bedrijf heb ik net een nieuw font gekocht en
> ge´nstalleerd (PostScript-font). Om exact te zijn: Areplos Book Pro van
> Storm, zie: [..]
> Nu kan ik in Word bijvoorbeeld geen 'e' met een trema gebruiken: een "Ű"
> dus (alt + 137). In plaats daarvan krijg ik dan een Z met een omgekeerde
> ^ erboven te zien.


Wat krijg je met Alt-0235?

En als je " en e achter elkaar doet?

In welk font waren de docs opgemaakt die nu met dat nieuwe font een
probleem geven?
Soortgelijke onderwerpen