veit > microsoft.public.* > microsoft.public.office.outlook

 #1  
15.03.2006, 17:38
Hans Holtman
Hallo,

ik loop continue tegen het volgende probleem aan.
Maak gebruik van kabel via UPC (chello)

Bij het inloggen van Oulook wordt steeds om een wachtwoord gevraagd, dit heb
ik nooit aangegeven.
Hen nu een aantal malen mijn Account verwijdert en opnieuw aangemaakt met de
juiste instellingen en verwijzingen.
Krijg steeds onderstaande melding;

Er is een probleem opgetreden tijdens het aanmelden bij de e-mailserver. Uw
wachtwoord is geweigerd. Account: 'mail.chello.nl', Server: '127.0.0.1',
Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR Invalid user name or password',
Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer:
0x800CCC92

Op een af ander manier wordt mijn mail Accout steeds weer teruggezet op het
verkeerde onkomend e-mail POP 3 adres, zie ook Tab

E mail /eigenschappen/ Server. Als ik vervolgens het Account verwijder en
opnieuw aanmaak en Outlook opnieuw opstart werkt het weer wel.

Maar de volgende dag weer hetzelfde probleem!!

Hoe op te lossen. De Helpdesk vn Chello heeft al een aantal malen het
wachtwoord gereset naar mijn default.

mvg

Hans
 #2  
15.03.2006, 18:15
Gladstone Gander
In nieuws:8d070$4418350c$3ec3e789$26892,
Hans Holtman <h.holtman1> wilt graag weten:
| Hallo,
|
| ik loop continue tegen het volgende probleem aan.
| Maak gebruik van kabel via UPC (chello)
|
| Bij het inloggen van Oulook wordt steeds om een wachtwoord gevraagd,
| dit heb ik nooit aangegeven.
| Hen nu een aantal malen mijn Account verwijdert en opnieuw aangemaakt
| met de juiste instellingen en verwijzingen.
| Krijg steeds onderstaande melding;
|
| Er is een probleem opgetreden tijdens het aanmelden bij de
| e-mailserver. Uw wachtwoord is geweigerd. Account: 'mail.chello.nl',
| Server: '127.0.0.1', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR
| Invalid user name or password', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee,
| Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC92
|
|
|
| Op een af ander manier wordt mijn mail Accout steeds weer teruggezet
| op het verkeerde onkomend e-mail POP 3 adres, zie ook Tab
|
| E mail /eigenschappen/ Server. Als ik vervolgens het Account
| verwijder en opnieuw aanmaak en Outlook opnieuw opstart werkt het
| weer wel.
|
|
|
| Maar de volgende dag weer hetzelfde probleem!!
|
|
|
| Hoe op te lossen. De Helpdesk vn Chello heeft al een aantal malen het
| wachtwoord gereset naar mijn default.
|
|
|
| mvg
|
|
|
| Hans

Hoogstwaarschijnlijk zit er een klein probleem in de configuratie van
jouw e-mailaccount. Dit is te zien aan de melding Server: '127.0.0.1'
dat te maken heeft met een omleiding door je antivirusscanner.

Ga naar de eigenschappen van de bewuste account en selecteer tabblad
Servers.
controleer bij Inkomende (POP3) en Uitgaande (SMTP) of daar staat 127.0.0.1
i.p.v. de Chello mail instelling.
Verwijder 127.0.0.1 en vul de juiste gegevens voor Chello in en
zorg daarbij dat je vanaf de eerste invulpositie van het vakje begint.
Dus geen spatie aan het begin intikken!
 #3  
16.03.2006, 00:05
GJ.Oomens
Hans Holtman wrote:
[..]
> Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR Invalid user name or password',
> Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer:
> 0x800CCC92

E-mail scanner uitschakelen? Helpt dat? Real time scan is voldoende.
Soortgelijke onderwerpen