veit > auto

 #16  
09.09.2017, 01:14
PM
On Thu, 07 Sep 2017 11:31:27 +0000, Rob wrote:

> PM <askme> wrote:
> Misschien eerst even het artikel lezen?


Dat was nou juist de reden voor mijn reactie...
 #17  
09.09.2017, 12:41
bestweter
Op vrijdag 8 september 2017 19:14:45 UTC+2 schreef Edmund:
> On Fri, 08 Sep 2017 06:40:17 -0700, bestweter wrote:
>> En, waar staat dat het mijzelf betreft? Ik ben toch geen foutparkeerders.
>> Los eerst dit maar eens op.

> Parkeermeters geven geen bewijs.
> Laat even zien waar ik volgens jou ter berde breng dat ik de volledig
> betaalde termijn niet benut heb.


Op donderdag 7 september 2017 10:59:31 UTC+2
 #18  
09.09.2017, 15:51
Edmund
On Sat, 09 Sep 2017 02:41:23 -0700, bestweter wrote:

> Op vrijdag 8 september 2017 19:14:45 UTC+2 schreef Edmund:
> Op donderdag 7 september 2017 10:59:31 UTC+2


Ik begrijp dat je nu de tekst weglaat, misschien zag je nu zelf al
dat het louter gaat om de bon terwijl er betaald was voor de geparkeerde
termijn.

Nog meer snuggere opmerkingen meneer de beroepszeikert?

Edmund
 #19  
10.09.2017, 17:54
Symen
Edmund heeft ons zojuist aangekondigd :
> On Wed, 06 Sep 2017 05:58:14 +0000, Jan van den Broek wrote:
> Je leest dingen die er niet staan.
> Ik zeg : 5 minuten te laat bij een auto die op de daarvoor bestemde plek
> geparkeerd is staat noemt de staat "foutparkeerder".
> Vervolgens zeg ik dat ik MEERDERE bekeuringen heb gehad - allen in Alkmaar en
> omgeving- waar ik braaf betaald had. En ter overvloede speciaal voor jou
> erbij zeg dat er betaald was voor de termijn -en langer- maar dat de
> bonobo's en politie TOCH een bekeuring erop plakken.
> Capice?
> Edmund


Om dit gezeur te voorkomen parkeer ik met Yellowbrick!
 #20  
10.09.2017, 18:08
Rob
Symen <gert.bosman54> wrote:
> Edmund heeft ons zojuist aangekondigd :
> Om dit gezeur te voorkomen parkeer ik met Yellowbrick!


Dat is een grapje zeker?
Of ken je de problemen van Yellowbrick bij slecht internetbereik niet?
 #21  
10.09.2017, 18:29
bestweter
Op zaterdag 9 september 2017 14:51:57 UTC+2 schreef Edmund:
> On Sat, 09 Sep 2017 02:41:23 -0700, bestweter wrote:
>> Ik begrijp dat je nu de tekst weglaat, misschien zag je nu zelf al

> dat het louter gaat om de bon terwijl er betaald was voor de geparkeerde
> termijn.

U bent kennelijk te gemakzuchtig om de teks van uw eigen bericht terug te lezen.
 #22  
10.09.2017, 19:14
O. Udeman
Op 10-9-2017 om 17:08 schreef Rob:
> Symen <gert.bosman54> wrote:
> Dat is een grapje zeker?
> Of ken je de problemen van Yellowbrick bij slecht internetbereik niet?


Is dat een systeem waar je internet voor nodig hebt als gebruiker?
Belachelijk concept.
 #23  
10.09.2017, 23:51
Edmund
On Sun, 10 Sep 2017 08:29:51 -0700, bestweter wrote:

> Op zaterdag 9 september 2017 14:51:57 UTC+2 schreef Edmund:
> U bent kennelijk te gemakzuchtig om de teks van uw eigen bericht terug
> te lezen.


tuurlijk joh
 #24  
10.09.2017, 23:55
Edmund
On Sun, 10 Sep 2017 16:54:11 +0200, Symen wrote:

> Edmund heeft ons zojuist aangekondigd :
> Om dit gezeur te voorkomen parkeer ik met Yellowbrick!


Heb ik weleens van gehoord.
Hoe werkt dat bij een parkeerplaats met een mechanische teller en wat heb
je eraan als de parkeermaffia gewoon een bon uitschrijft?

Edmund
 #25  
11.09.2017, 00:46
Rob
Edmund <nomail> wrote:
> On Sun, 10 Sep 2017 16:54:11 +0200, Symen wrote:
> __Btw_over_parkeertarieven__.html
> Heb ik weleens van gehoord.
> Hoe werkt dat bij een parkeerplaats met een mechanische teller en wat heb
> je eraan als de parkeermaffia gewoon een bon uitschrijft?


En niet te vergeten: wat doe je als het afmelden om technische redenen
niet lukt? Geeft men dan bij Yellowbrick je geld terug of gaat men
ineens de bal bij de gemeente neerleggen waar je geparkeerd hebt?
 #26  
11.09.2017, 15:41
Symen
Rob plaatste dit op zijn scherm :
> Symen <gert.bosman54> wrote:
> Dat is een grapje zeker?
> Of ken je de problemen van Yellowbrick bij slecht internetbereik niet?


Heb ik nog nooit last van gehad. Soms wel het nummer handmatig moeten
invullen en wel eens vergeten uit te zetten.
 #27  
11.09.2017, 15:44
Symen
Edmund heeft ons zojuist aangekondigd :
> On Sun, 10 Sep 2017 16:54:11 +0200, Symen wrote:
>> Heb ik weleens van gehoord.

> Hoe werkt dat bij een parkeerplaats met een mechanische teller en wat heb
> je eraan als de parkeermaffia gewoon een bon uitschrijft?
> Edmund


Heb je die nog? Laatste jaren niet meer gezien. Ik rij door het hele
land. En als de genoemde maffia toch een bon uitschrijft kun je toch
een kopie van de betaling via Yellow Brick opsturen? Staat kenteken
lokatie en tijd op!
 #28  
11.09.2017, 15:46
Symen
Rob schreef :
> Edmund <nomail> wrote:
> En niet te vergeten: wat doe je als het afmelden om technische redenen
> niet lukt? Geeft men dan bij Yellowbrick je geld terug of gaat men
> ineens de bal bij de gemeente neerleggen waar je geparkeerd hebt?


Daar heb ik nog nooit van gehoord. Ik heb veel collega's en ook die
komen nooit in de problemen.
 #29  
11.09.2017, 16:45
Rob
Symen <gert.bosman54> wrote:
> Rob schreef :
> Daar heb ik nog nooit van gehoord. Ik heb veel collega's en ook die
> komen nooit in de problemen.


Wacht dat was Parkmobile waar dat zo'n zootje was. Ook zo'n soort app
maar die werkt alleen online. Geen verbinding = geen transactie, en
je voornemen voor een transactie (om later uit te voeren als er wel
verbinding is) kun je niet opslaan.
Ik weet niet hoe dat bij Yellowbrick werkt.
 #30  
13.09.2017, 00:03
PM
On Mon, 11 Sep 2017 13:45:34 +0000, Rob wrote:

> Wacht dat was Parkmobile waar dat zo'n zootje was. Ook zo'n soort app
> maar die werkt alleen online. Geen verbinding = geen transactie, en je
> voornemen voor een transactie (om later uit te voeren als er wel
> verbinding is) kun je niet opslaan.
> Ik weet niet hoe dat bij Yellowbrick werkt.


Als Yellowbrick geen verbinding kan maken krijg je een telefoonnummer dat
je kunt bellen. Achter dat nummer zit een computer waarmee je simpel een
transactie kunt starten of nog simpeler een lopende transactie kunt
beeindigen. Je GSM nummer is gekoppeld aan je account, dus je wordt al
herkend als je belt, de computer weet ook of er een transactie loop, dus
beeindigen kan simpel door een of 2 vragen te beantwoorden via de
cijfertoetsen.

Ik heb ooit een paar weken een gammele internetverbinding gehad, vandaar
dat ik daar ervaring mee heb.

Ik ben erg tevreden over Yellowbrick, je betaalt nooit teveel (tenzij je
vergeet te beindingen, dan tellen ze de rest van de dag mee). Werkt ook
in Q-Park parkeergarages met een bijbehorend pasje. Nooit meer gedoe met
munten, bonnetjes of haperende betaalautomaten, die zie je zelfs nooit
meer want je meldt je aan bij het binnenrijden en meld je af bij het
uitrijden. Ideaal.

Soortgelijke onderwerpen